GRATIS E-book: Het vertrouwen winnen van klanten

apr 15, 2016 | E-book

Je bent dagelijks met klanten in complexe, steeds veranderende omstandigheden.

 

Er moet méér gebeuren met minder middelen.

 

Klanten worden kritischer en hebben meer invloed.

 

Regelgeving verandert voortdurend.

 

En jij vraagt je af hoe je jouw werk goed blijft doen met plezier en passie.

 

Want je hebt klanten die het uiterste van jouw geduld vergen.

 

Hoe krijg en houd je het vertrouwen van de klant?

 

Ik zie veel mensen daarmee worstelen.

 

En dat is niet nodig!


Staan jouw ‘luikjes’ open?

Om het vertrouwen van klanten te winnen, moeten de ‘luikjes’ open staan. De sleutel voor meer of minder invloed in de interactie met klanten heb je zelf in de hand: namelijk door je eigen drijfveren en vertrouwen opbouwen vergt moeite en aandacht, iedere dag opnieuw.

Je drijfveren en gedrag inzetten samen met effectieve communicatie vraagt oefening. Het is iets dat je niet meteen goed kunt, het is een zaak van blijven doen.

Je leert pas als je oefent in de praktijk!

Vertrouwen winnen van klanten


Je gevoel liegt niet

Vertrouwen opbouwen vergt moeite en aandacht, iedere dag opnieuw. Dat is geen vanzelfsprekendheid en je komt toch soms nog op die koffie. MAAR: het levert uiteindelijk veel meer op dan niks doen. Waarbij je gevoel leidend is, dat liegt namelijk nooit.

 

Met dit ebook krijg je inzicht in:

  • Jouw drijfveren
  • Wat is vertrouwen
  • Hoe de klant beïnvloeden
  • Effectief communiceren
  • Aantal open deuren:)


En nu?

Download jouw Ebook.

 





Laat hier jouw reactie achter

Twitter

Logo Management by Horses "Management by Horses lost issues op en creëert bevlogenheid bij mensen en energie binnen organisaties."

Management by Horses

M: +31 (0)620620404 M: roger@managementbyhorses.nl facebook  twitter-2  linkedin  youtube  google-plus